maandag 6 juli 2009

Vertrek uit New York

Het was vandaag een drukke dag: vroeg op om te zorgen dat er ten minste één koffer om 8 uur meeging, daarna ontbijten en de tweede koffer zelf naar beneden gebracht. Om kwart voor 11 vertrok onze bus die in ongeveer 35 min bij de boot was en je ziet hier het uitladen van de koffers:
Op de kade nog even een paar foto's gemaakt en 4 daarvan gebruikt voor dit panorama met de hele QM2 erop, die toen we aankwamen door een Engelsman beschreven werd als een "massive beast" en dat klopt zeker:
Ten slotte een foto van de Brooklyn Cruise Terminal waar alle controles gebeurden en we moesten wachten tot we om ongeveer half één aan boord konden gaan.
Voor nu laat ik het hierbij, we hebben antuurlijk nog veel meer gedaan maar omdat de klok nu alweer een uur vooruit moet worden gezet wordt het anders wat laat. Morgen zal ik nog wat foto's van het vertrek laten zien. Tot morgen!

1 opmerking:

  1. Wat is zo'n boot toch ongelooflijk groot. Als jullie en wij weer terug zijn, wil ik graag wat meer weten van de maten, hoeveelheden enzo. Want ik kan me daar geen voorstelling van maken. Ik hoop dat jullie lekker weer hebben op de boot!
    Veel groetjes van Margrit

    BeantwoordenVerwijderen